لژ هاي افزايش قد ايراني و خارجي بيتال بايد خيلي نرم و استانداد باشند كه آسيبي وارد نكنند به كمر۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲

۲ بازديد

لژ هاي افزايش قد ايراني و خارجي بيتال بايد خيلي نرم و استانداد باشند كه آسيبي وارد نكنند به كمر۰۹۳۸۶۹۳۲۳۲۲
ژل افزايش قد  يك احساس خاص و متمايز دارند ، زيرا باعث خوشبختي و لذت بسياري از خانم ها مي شود ،  مراكز فروش ژل افزايش قد  انواع مختلفي دارند - بيش از آنچه شما انتظار داريد و هر نوع طرفداراني دارد كه آن را به بقيه انواع آن ترجيح مي دهند و اگر نوع مناسب  خريد حضوري ژل افزايش قد را انتخاب كنيد ظاهر جذاب و اعتماد به نفس بالايي به شما مي دهد. به تنهايي ، با "Supramama" مقاله را بخوانيد تا با انواع ژل افزايش قد بيتال  و همچنين راه هاي كاهش گام به گام كفش هاي پاشنه بلند آشنا شويد ، تا هميشه گزينه اي مناسب خود داشته باشيد.كفش هاي ژل افزايش قد در شيراز  يك احساس خاص و متمايز دارند ، زيرا باعث خوشبختي و لذت بسياري از خانم ها مي شود ، ژل افزايش قد درتهران انواع مختلفي دارند - بيش از آنچه شما انتظار داريد و هر نوع طرفداراني دارد كه آن را به بقيه انواع آن ترجيح مي دهند و اگر نوع مناسب  ژل افزايش قد در مشهد را انتخاب كنيد ظاهر جذاب و اعتماد به نفس بالايي به شما مي دهد. به تنهايي ، مطالعه مقاله با "سوپرماما" را ادامه دهيد تا با انواع  ژل افزايش قد خارجي و همچنين روش هاي كاهش پاشنه بلند خود به صورت گام به گام آشنا شويد ، تا هميشه گزينه مناسب خود را داشته باشيد.
ژل افزايش قد را از كجا تهيه كنيم؟
ما اين واقعيت را كه ژل افزايش قد داخل كفش  ظاهر طولاني تر ، برازنده تر و جذاب تري به شما مي دهند زير سوال نخواهيم برد ، اما در عين حال يك واقعيت ديگر را زير سوال نخواهيم برد ، اين كه خريد اينترنتي ژل افزايش قد گاهي دردناك است. راه حل؟ Savoir Flair به متخصصان مراجعه كرده است تا نكاتي را براي راحتتر پوشيدن خريد كفي ژله اي افزايش قد ارائه دهد. ما را براي نكات بدون درد و راحت بيشتر در مورد پوشيدن كفش پاشنه مخفي افزايش قد بلند كه توسط متخصصان The Cobbler و Sole Lounge توسط Margaret Dabbs در Level Shoes براي شما آورده شده دنبال كنيد. اين نكات ساده اما بسيار مهم به شما كمك مي كند كه مدت زمان طولاني را با راحتي و جذابيت در كفش هاي پاشنه بلند سفر كنيد.
كفش خريد پاشنه افزايش قد بلند در طول تاريخ
ظاهر كفش پاشنه بلند به ۳۵۰۰ سال قبل از ميلاد مسيح برمي گردد كه مصري هاي ثروتمند در جشن ها و مناسبت هاي خود از كفش هاي پاشنه مخفي مردانه  بلند استفاده مي كردند.در مقابل ، جوشكاران در مصر باستان از لژ افزايش قد  استفاده مي كردند كه پايه آنها ضخيم بوده و از رسيدن خون جلوگيري مي كند.
پاهايشان
در قرون وسطي مردم به دليل ناپاكي بودن خيابانها در آن دوران براي جلوگيري از آلودگي به پاهاي خود مسدود مي كردند.
نوع خاصي از مسدود در سال ۱۴۰۰ در تركيه توليد شد كه Chopine نام داشت و تا سال ۱۶۰۰ در سراسر اروپا گسترش يافت.
در مورد  ژل افزايش قد ۸ لايه مدرن ، اين براي اولين بار در زمان سلطنت ملكه فرانسه كاترين در سال ۱۵۳۳ ، هنگامي كه يك جفت ژل افزايش قد ۱۰ لايه  براي او ساخته شد ، كه او در روز عروسي خود به دليل كوتاه بودن آن را پوشيد ، و او مي خواست قد خود را افزايش دهد تا به او اعتماد به نفس بدهد.
به طرز عجيبي ، در سال ۱۷۰۰ ، پادشاه فرانسه ، لويي چهاردهم ، تصميمي صادر كرد كه فقط اشراف مي توانند ژل افزايش قد ۱۲ لايه  قرمز بپوشند ، و هيچ كس نمي تواند پاشنه بالاتر از پاشنه پادشاه را بپوشد.دوران مد:
در عصر حاضر ، شركت ها و طراحان كفش به روش هاي مختلف در ساختن مدل هاي جذاب ژل افزايش قد ۱۴ لايه مطابق با مد و افتخار براي ساخت آنها به رقابت در وسوسه زنان مي پردازند ، اما اين براي ساختار بدن مناسب نيست زيرا باعث درد در تمام قسمت هاي اسكلت
و تغيير شكل عضلات ، پا و آسيب پا مي تواند يك عمر ادامه يابد.
معمولاً خانم ها ترجيح مي دهند از  لژ مخفي افزايش قد استفاده كنند زيرا از نظر خانم ها عامل زنانگي محسوب مي شود ، زيرا از نظر آنها فرم بدني جذاب و ظريفي ايجاد مي كند و به خصوص در مواقع و ملاقات هاي رسمي زيبايي به آنها مي بخشد.
تأثير  لژ مخفي كفش به طور كلي
هنگام راه رفتن با لژ مخفي كفش مردانه  ، انگشتان در موقعيت كمتري بالاتر از پاشنه مي مانند و اين منجر به كج شدن كل بدن به سمت جلو مي شود و براي جلوگيري از حالت عدم تعادل بدن مجبور مي شود به پشت برگردد ، كه اين امر باعث يك دوره در مفصل زانو و ران و قوس كمر مي شود ، و اين
باعث ايجاد فشار بر روي عضلات و مفاصل قبلي مي شود و با گذشت زمان ، سفتي ، درد و آسيب ديدگي ايجاد مي شود.
پوشيدن كفش هاي پاشنه مخفي ژله اي بلند و باريك كف پا ، كف پا يا فرورفتگي را تحت تأثير قرار مي دهد و منجر به درد و استرس اضافي در مفاصل بدن و تحريك بافت ها مي شود.



بيشتر عدم تعادل عضلاني كه هنگام پياده روي ايجاد مي شود ، به دليل پوشيدن كفش پاشنه ژله اي افزايش قد بلند است كه منجر به مشكل در كار عضلات پا و پا مي شود و اين عدم تعادل مي تواند منجر به مشكلاتي از جمله درد زانو ، درد ژل طبي افزايش قد  (ورم كف پا) و انگشتان پا شود.
چكش و كاشت در ناخن انگشت شست پا.
پوشيدن ژل افزايش قد اصل كه انگشتان را شلوغ مي كند ، همچنين وزن بدن متمركز در قسمت جلوي انگشتان پا ، كه منجر به بر هم خوردن تعادل در بدن مي شود و اين امر منجر به مشكلات استخوان ها و مفاصل زنان مي شود.
مشكلات مچ پا
مچ پا:
پوشيدن ژل بلندي قد خطر پيچ خوردگي مچ پا و افتادن به دليل بي ثباتي بدن هنگام راه رفتن را افزايش مي دهد.
پيچ خوردگي باعث كشيدگي يا پارگي رباط هايي مي شود كه استخوان هاي خارجي مفصل مچ پا را به هم متصل مي كنند و در صورت عدم درمان ، پيچ خوردگي منجر به بي ثباتي مچ پا مي شود و اين باعث پيچ خوردگي هاي مكرر و احتمال اصطكاك مزمن مفصل مي شود.
ساير مشكلات ناشي از ژل افزايش دهنده قدمشكلات تاندون آشيل
هنگام پوشيدن ژل افزايش قد سيليكوني  ، اين تاندون سفت و كوتاه مي شود و باعث درد مچ پا مي شود.
مشكلات عضلات پا
انقباض فيبرهاي عضلاني ساق پا:
مطالعات نشان داده است كه پوشيدن ژل افزايش قد ارزان  باعث انقباض رشته هاي عضلاني پا مي شود.
محققان انگليسي كشف كردند كه زناني كه كفش پاشنه بلند مي پوشند ، اغلب پوشيدن كفش صاف را در آينده دردناك مي دانند.
هنگامي كه آنها عضلات ساق پا را در گروهي از زناني كه به طور مداوم ژله افزايش قد  مي پوشيدند اسكن كردند ، درصد كوتاه شدن فيبرهاي عضلاني به طور متوسط ​​۱۳٪ كمتر از زناني بود كه از پوشيدن  كفي ژله اي افزايش قد  اجتناب مي كردند ، و تاندون آشيل سفت شده و به طور متوسط ​​۱۳٪ كوتاه شد.
مطالعات مي گويند كه پوشيدن كفش هاي تخت (كم) در بيشتر مواقع و انجام حركات كششي براي عضلات پا اثرات پوشيدن كفي ژله اي افزايش قد را كاهش مي دهد.
مطالعات علمي نشان داده است كه افزايش فعاليت عضله پا ، كه به نوبه خود باعث ضعف عضله با گذشت زمان مي شود ، و اين باعث مي شود عضلات در هنگام راه رفتن آسيب ببينند.* مشكلات رگهاي پا
مطالعات علمي ثابت كرده است كه پاشنه افزايش قد عملكرد پمپ عضلاني پا را كاهش مي دهد و اين باعث افزايش فشار خون وريدي در اندام تحتاني مي شود كه به نوبه خود منجر به تشكيل رگهاي واريسي در پاها مي شود.

همه ي اطلاعات لازم درباره ژل لاغري و قيمت اين محصول

 

خريد پاشنه افزايش قد نرم و با كيفيت فوق العاده بالا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.