یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد پاشنه مخفي ژله اي افزايش قد

۴ بازديد

 

افرادي كه قد كوتاه دارند تمايل دارند تا با پوشيدن كفش پاشنه بند، قد خود را بلندتر نشان دهند، پاشنه بلند در دراز مدت مشكلاتي را براي بدن ايجاد مي كنند اما اخيرا براي رفع اين مشكل چاره اي انديشيده شده است، اين محصول ژل افزايش قد سيليكوني نام دارد و در كف كفش به جاي پاشنه بلند استفاده مي شود و نسبت به پاشنه هاي قديمي مزاياي بيشتري دارد.

پاشنه افزايش قد ژله اي

لايه سيليكوني كه به پاشنه مخفي ژله اي هم معروف است به دليل فرم و ساختار خود مشكلات كمتري را براي افراد به وجود مي آورد، و پا را در وضعيت راحت تري قرار مي دهد. علاوه بر اين قيمت اين پاشنه بسيار پايين تر از پاشنه هاي معمولي است كه به زير كفش نصب مي شوند، اين پاشنه ها بصورت كاملا طبي ساخته شده و مي توانيد اين لايه ها را بسته به نياز تا 4 الي 5 لايه در كف كفش قرار دهيد تا قدتان را بلند تر نشان دهد. ژل افزايش قد در اين پاشنه ها به طوري طراحي شده است كه كاملا در كفش قرار گرفته و از آن بيرون نميزند، ژل افزايش قد كاملا انعطاف پذير بوده و شكل كفش مورد نظر را به خود مي گيرد. ژل افزايش قد يا پاشنه مخفي افزايش قد در دو مدل مردانه و زنانه ارائه شده است.

نكات مهم خريد پاشنه افزايش قد

  • براي خريد پاشنه مخفي مردانه و زنانه حتما از مدل هاي اصلي استفاده كنيد، متاسفانه مدلهاي تقلبي هم ساخته شده اند كه استفاده از آنها به كمر شما آسيب وارد خواهد كرد.
  • دقت كنيد كه ژل افزايش قد كه در پاشنه به كار گرفته شده ضد حساسيت و آنتي باكتريال باشد تا از آلودگي و انتقال آلودگي جلوگيري شود.
  • ژل افزايش قد براي پاشنه كفش در دو مدل ساخته مي شود يكي براي كفش هاي رسمي و سخت و ديگري براي كفش هاي عادي و نرم از ژل هايي كه براي كفش هاي رسمي استفاده مي شود زياد استفاده نكنيد ولي ژل هاي معمولي را مي توانيد هميشه بدون هيچ نگراني استفاده كنيد.
  • براي خريد اين پاشنه ها از فروشگاه هاي معتبر و داروخانه ها استفاده كنيد تا بهترين كيفيت آنرا داشته باشيد .

پاشنه ژله اي افزايش قد

بلك افغان تقلبي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.