یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معرفي ژل افزايش قد بيتال و ويژگي هاي محصول

۲ بازديد




يكي از راه هايي كه براي حل مشكل كوتاهي قد مطرح شده است، استفاده از ژل افزايش قد است. يكي از مسائلي كه براي خانم ها مسئله ساز است، استفاده از كفش هاي پاشنه بلند است. پاشنه بلند كفش ها در طولاني مدت به پا و ستون فقرات آسيب مي رساند.
ژل افزايش قد چيست؟

يكي از مشكلات جدي كه افراد با آن دست و پنجه نرم مي كنند، مشكل كوتاه بودن قد است. هركسي هم راه حل خودش را براي حل اين مشكل پيدا مي كند. استفاده از انواع داروهاي شيميايي، جراحي و ساير روش ها، اما هيچ كدام از اين راه حل ها دائمي نيست و حتي مضر نيز هستند. يك راه كم دردسر و بدون درد براي حل مشكل كوتاه بودن قد استفاده از ژل افزايش قد است. ژل افزايش قد محصولي استاندارد است كه به شما كمك مي كند بدون استفاده از پاشنه هاي دردسر ساز قد خود را تا حد مطلوبتان افزايش دهيد.

تصوير شماره 1
ژل بيتال

ژل بيتال محصولي از جنس سيليكون است كه به شما اجازه مي دهد ميزان بلندي قد خود را تنظيم كنيد. ژل افزايش قد اصل نرم است و داراي پنج سطح است. اين سطوح روي هم سوار مي شوند و تشكيل پاشنه يا لژي را مي دهند كه قد شما را از 1 تا 5 سانتي متر بلندتر مي كند. استفاده از ژل افزايش قد راهي سريع و ارزان قيمت براي افزايش قد است
 نحوه تهيه ژل افزايش قد

خريد اين محصول بسيار ساده است و شما مي توانيد با مراجعه به سايت ژل بيتال، محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاين تهيه كنيد و چند روز بعد آن را جلوي درب منزل خود تحويل بگيريد. شما هزينه خريد محصول را در زمان تحويل به اداره پست پرداخت مي كنيد و بعد از آن مي توانيد از اين محصول با كيفيت استفاده كنيد.

تصوير شماره 2
ويژگيهاي ژل بيتال

اگر مي خواهيد از اصل بودن محصول خريداري شده اطمينان حاصل كنيد بايد دقت كنيد تا كالايي كه مي خريد داراي اين ويژگي ها باشد:

    شامل يك جفت پد پنج لايه باشد
    موجب افزايش بين يك تا پنج سانتي متري قد شود.
    در زمان استفاده راحت و نرم باشد
    مانع از ايجاد درد در پاشنه شود.
    ايجاد حساسيت نكند و عوارضي نداشته باشد.
    اين ژل كاملا شفاف و ژله اي است.

ژل افزايش قد بيتال

خريد اينترنتي گل رز طلا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.