یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معرفي ژل افزايش قد و راه هاي تشخيص اصلت محصول

۳ بازديد

 

اگر به دنبال افزايش قد خود به صورت موقتي براي حضور در مجالس و مهماني ها هستيد و استفاده از كفش هاي پاشنه بلند را به دليل راحت نبودن و مضرات آن براي ستون فقرات انتخاب نمي كنيد، استفاده از ژل افزايش قد يك گزينه مناسب در پيش روي شما مي باشد. با استفاده از ژل افزايش قد مي توانيد به صورت مخفي قد خود را افزايش دهيد و از راحتي آن لذت ببريد.

ژل افزايش قد

لژ مخفي افزايش قد كه از جنس سيليكون مي باشد به صورت يك لژ مخفي درون كفش قرار مي گيرد و بدون اين كه ديده شود و كسي متوجه شود باعث افزايش قد شما مي شود. شما اين ژل را به صورت يك كفي درون كفش خود قرار مي دهيد و از ويژگي هاي اين ژل عدم ايجاد حساسيت براي پوست پاي شما مي باشد و عوارضي نيز شما را تهديد نمي كند. اين محصول را مي توان در انواع كفش ها و در سايز هاي مختلف استفاده نمود و علي رغم جنس سيليكوني و نرم آن از استحكام بالايي برخوردار مي باشد.

ميزان افزايش قد

هر عدد از ژل هاي افزايش قد شامل پنج كفي مي باشند كه ضخامت هر لايه يك سانتي متر است. بنابراين در بيشترين مقدار شما مي توانيد پنج سانتيمتر به قد خود اضافه كنيد. البته ژل افزايش قد اين ويژگي را دارد كه شما مي توانيد بر حسب نياز و با قرار دادن تعداد دل خواهي از كفي ها قد خود را افزايش دهيد.

ژل افزايش قد اصل

به اين نكته توجه كنيد كه به هنگام خريد لژ مخفي كفش حتما محصول اصل را خريداري كنيد زيرا نمونه هاي بي كيفيت نيز موجود مي باشد. براي مطمعن شدن از اصالت لژ مخفي كفش خريداري شده به نكات زير توجه كنيد:

حداقل مقدار افزايش قد در ژل هاي اصل سه سانتيمتر است، رنگ ژل هاي اصل شفاف و نرم مي باشد و همچنين ژل افزايش قد اصل هيچ گونه فرو رفتگي در آن وجود ندارد. تعداد كفي هاي موجود در هر بسته ژل افزايش قد اصل بيش از چهار عدد مي باشد و به هنگام استفاده، لايه ها به صورت منظم روي هم قرار مي گيرند.

خريد حضوري ژل افزايش قد

قيمت ادكلن بلك افغان 100 ميل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.